Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Wszystkie zamówienia wysyłamy w ciągu 24 godzin od zamówienia. Zamówienia dokonane do godziny 9.00 w większości wysyłane są tego samego dnia. Firmy kurierskie DPD oraz Inpost z których korzysta sklep Forol do realizacji zamówień w Polsce, w zdecydowanej większości doręczają przesyłki na następny dzień roboczy po nadaniu przez nas paczki.


W jaki sposób mogę opłacić zamówienie?

W naszym sklepie oferujemy płatności z góry i płatności przy odbiorze przesyłki od kuriera. Zapłatę z góry można dokonać za pośrednictwem szybkich płatności serwisu Przelewy24 lub tradycyjnym przelewem bankowym. Dane do przelewu znajdą Państwo w mailu potwierdzającym dokonanie zamówienia lub tutaj.


Ile wynosi czas na opłacenie zamówienia?

Czas na opłacenie zamówienia wynosi 2 dni. Po tym czasie produkty z zamówienia nie będą rezerwowane. Jeśli chcą Państwo przedłużyć czas rezerwacji to prosimy o kontakt z obsługą pod nr telefonu 533 689 689 lub mailowo na adres: info@forol.pl.


Gdzie mogę śledzić swoje zamówienie?

Zamówienie można śledzić w panelu klienta, logując się na swoje konto. Dodatkowo link do śledzenia zamówienia przesyłamy także w mailach po zakupie.


Jak odebrać zamówienie z paczkomatu?

Gdy wysyłana przez nas paczka trafi do paczkomatu, otrzymasz od firmy Inpost smsa z kodem odbioru. Z tym kodem udają się Państwo do paczkomatu i na wyświetlaczu klikają w opcję odbierz paczkę. Należy wówczas wpisać nr telefonu podany w zamówieniu oraz otrzymany kod odbioru. Po wpisaniu tych danych, otworzy się skrytka, w której będzie Państwa przesyłka. Skrytkę można także otworzyć kodem QR otwierając link otrzymany w tym samym smsie co kod odbioru. Kod QR należy zeskanować skanerem znajdującym się przy wyświetlaczu, po uprzednim wybraniu języka.

Skrytkę można także z aplikacją Inpost Mobile. Jest to bardzo wygodne - skrytkę można otworzyć zdalnie bez konieczności używania panelu paczkomatu. Szczegółowe informację znajdą Państwo tutaj.


Jak zwrócić zamówienie i jaki jest czas oczekiwania na zwrot środków?

Szczegółowe informację na temat zwrotów w sklepie Forol znajdą Państwo w zakładce Zwroty i Wymiany klikając w ten link.


Jak dokonać wymiany produktu?

Szczegółowe informację na temat wymian w sklepie Forol znajdą Państwo w zakładce Zwroty i Wymiany klikając w ten link.


Otrzymałem uszkodzony produkt? Co mam zrobić?

Jeśli otrzymali Państwo uszkodzony produkt to należy niezwłocznie powiadomić o tym obsługę naszego sklepu dzwoniąc na naszą infolinię 533 689 689 lub przesyłając maila na nasz adres info@forol.pl.


Chciałbym zareklamować produkt? Jak to zrobić?

Szczegółowe informację na temat reklamacji produktów znajdą Państwo w zakładce Reklamację klikając w ten link.


Czy wysyłacie zamówienia poza Polskę?

Tak, posiadamy duże doświadczenie w sprzedaży zagranicznej. Oferujemy atrakcyjne ceny przesyłek do wielu krajów europejskich za pośrednictwem czołowych firm kurierskich działających w danym kraju.

Jeśli interesuje Państwa wysyłka do Niemiec to zapraszamy do naszego sklepu forol.de w którym udostępniamy opcję bezpłatnej wysyłki i zwrotu do tego kraju.

Szczegółowe informacje wraz z wyszczególnionymi kosztami wysyłek do danych krajów znajdą Państwo w zakładce Wysyłka i Płatności klikając w ten link.


Czy konieczne jest zakładanie konta do złożenia zamówienia?

Aby złożyć zamówienie nie jest konieczne zakładanie konta w naszym sklepie. Zamówienia można dokonać jako użytkownik bez rejestracji lub można złożyć zamówienie poprzez infolinię 533 689 689 oraz mailowo na adres info@forol.pl.


Czy mogę złożyć zamówienie telefonicznie?

Tak, zamówienia można składać telefonicznie dzwoniąc na naszą infolinię 533 689 689 lub mailowo na adres info@forol.pl. Nasza centrala telefoniczna nie przyjmuje smsów, tak więc nie jest możliwe złożenie zamówienia w tej formie.


Mam problem z zamówieniem. Co mam zrobić?

Jeśli masz jakiekolwiek problemy ze złożeniem zamówienia lub masz problemy z dokonanym już zamówieniem to prosimy o kontakt telefoniczny pod nr telefonu 533 689 689 lub mail na adres info@forol.pl.


Czy udzielacie rabatów?

W naszym sklepie prowadzimy program zniżkowy ForolClub. Za każde wydane pieniądze w naszym sklepie otrzymują Państwo punkty, które później wymieniane są na rabaty. Z tej promocji można skorzystać już przy drugim zamówieniu, a zgromadzone punkty ważne są 2 lata. Bardzo cenimy sobie stałych klientów i dlatego nasz program lojalnościowy jest jednym z najbardziej atrakcyjnych tego typu programów w Polsce.


Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?

Tak, oferujemy sprzedaż hurtową. Tego typu współpracę prowadzimy tylko zarejestrowanymi firmami.